Kannustamme kaikkia oppimaan ja kehittymään. Kasvamme tehtäviimme kehittämällä osaamistamme koko ajan – tiiminä vastaamme yhdessä asiakaskokemuksen luomisesta ja sen myötä asiakastyytyväisyydestä. Tiimissä jokaisella meistä on päärooli omassa tehtävässään – tiimimme tukeutuu yhteiseen johtajuuteen. Yhdessä voittaminen on hauskempaa!
Hyvänä myyntipäällikkönä olet yhtä ylpeä edustaessasi BMW:tä ja luotsatessasi kunnianhimoista tiimiäsi – tiimiä, joka haluaa menestyä ja luoda upeita asiakaskokemuksia. Yhdessä!
Myyntitiimisi valmentajana luot kannusteita, vedät palavereita ja koulutuksia sekä motivoit myyjiä saavuttamaan tavoitteensa. Samalla kun olet osa tiimiä ja sen menestystä, määrittelet myyntitavoitteet ja mittarit, organisoit myynnin prosessit, käsittelet asiakaspalautetta ja seuraat tuloksia. Tuotevalikoimaan ja hinnoittelurakenteeseen vaikuttamisessa tarvitset myös kykyä arvioida markkinoita ja uusia mahdollisuuksia.
Olet lisäksi mukana markkinointistrategioiden, mainonnan, PR:n ja myyntikampanjoiden suunnittelussa. Pitkällä ja lyhyellä tähtäimellä. Lyhyesti sanottuna BMW on sinulla verissä.
BMW:llä on paljon uskollisia asiakkaita – poikkeuksellisen korkeatasoinen palvelumme lienee yksi syistä tähän. Se miten teet työtäsi palvelupäällikkönä, vaikuttaa suurimpaan osaan asiakaskokemuksista. Huolehdit palvelukulttuurista ja parhaasta mahdollisesta palveluhengestä teknikkojen ja palveluneuvojien tiimissäsi sekä samalla varmistat tuottavuuden ja kannattavuuden.
Luonteva johtajuus, laaja tekninen tietotaito ja syvällinen ymmärrys asiakkaiden odotuksista ja käyttäytymisestä ovat menestyksesi kulmakiviä. Olet odotusten, palvelulupausten ja kaiken toteutuneen ja toteutuvan palvelun koossapitävä voima – kun asiakas kohtaa palveluneuvojan, joka puolestaan on yhteydessä teknikkoon. Ja päinvastoin. Tämä kokonaisuus, mukaan luettuna kustannusarviot, varaosat, aikataulut ja tulokset, toimii sinun johdollasi kuin rasvattu.
Uusien BMW-autojen myyminen on varmuudella automaailman upeimpia tehtäviä. Ja mikä parasta, työssäsi saat tavata samanhenkisiä ihmisiä.
Työssäsi edustat edistyksellistä teknologiaa, laatua ja suorituskykyä, jotka tekevät auton omistamisesta helppoa ja ajamisesta todellisen nautinnon. Uusien BMW autojen myyjänä vastaat itsenäisesti tuloksestasi. Toki työskentelet tiimissä, jossa jaetaan tietoa, tukea ja kannustusta työkavereiden kanssa yhteisen päämäärän saavuttamiseksi. Aina yhdessä, aina ilon kautta!
Todellisena ammattilaisena olet aina valmiina hyödyntämään tietotaitosi, jolla tuotat lisäarvoa ja saattelet jokaisen asiakkaasi upeaan elämykseen. Olet utelias ja tiedonjanoinen, osallistut jatkuvaan koulutukseen saavuttaaksesi tavoitteesi ja varmistaaksesi, että osaamisesi vastaa aina asiakkaiden tarpeita.
Jotta voimme tarjota aiempaakin huikeamman asiakaspolun, olemme kehittäneet aivan uuden työroolin: Product Genius.
Kuten nimi kertoo: Product Geniuksena sinulla on laaja ja syvällinen ymmärrys erityisesti käyttäjäarvosta ja BMW:n teknisistä ominaisuuksista.
Avustat myyntiä aktiivisesti, mutta ilman varsinaista tulosvastuuta. Tehtävänäsi on esitellä autoja ja niiden teknisiä ominaisuuksia sekä palvella asiakkaita kertomalla, opastamalla ja innostamalla. Olet luonteeltasi positiivinen ja sinulla on vankka tekninen osaaminen. Asiakkaan esittäessä kysymyksiä olet aina valmis vastaamaan – näyttelytilassa, puhelimessa ja koeajolla.
Product Geniuksen tehtävässäsi tuot lisäarvoa huippulaadusta BMW:lle ja asiakkaalle. Noustaksesi todella siivillesi Product Geniuksena, saat koulutuksen tehtävään.
Huoltoneuvojana olet lähes kaiken vuorovaikutuksen ytimessä yhdessä myyntiedustajien, teknikkojen, asiakkaiden ja koko myynti- ja palveluorganisaation kanssa. BMW on asemansa vakiinnuttanut brändi ja tunnettu intohimoisista työntekijöistään, innovatiivista tuotteistaan ja luotettavasta palvelustaan.
Olet monitaitoinen kuin Sveitsin armeijan linkkuveitsi. Olet hyvä kuuntelija ja ymmärrät asiakasta pienissäkin yksityiskohdissa. Lisäksi vuorovaikutustaitosi ovat esimerkilliset ja hoidat sujuvasti useita samanaikaisia tehtäviä. Palvelet aina hymy huulillasi.
Sekä asiakkaan ongelmien syvällinen ymmärrys että eturivin diagnostiikkateknologia auttavat sinua kommunikoimaan teknikkojen ja toimittajien kanssa – juuri sillä tavalla, jota maailman johtavalta autobrändiltä sopii odottaakin.
Kaikkein tärkeintä on kuitenkin se, mitä olet ihmisenä. Ja miten haluat kehittyä paremmaksi. Tietotaitomme ja koulutusresurssimme ovat tukenasi, jaamme ne ilomielin kanssasi!
Maailman johtavana premiumluokan autobrändinä, BMW tunnetaan laajasta mallistostaan ja huipputeknologiastaan. BMW-asentajana palvelet asiakkaitamme autoteknologian ja tietotaidon etujoukossa. Työskentelet huippumodernissa ympäristössä markkinoiden tuoreimman ja innovatiivisimman teknologian parissa ja käytät työssäsi markkinoiden älykkäimpiä diagnostiikkalaitteita.
Opit koko ajan uutta sekä verkkokoulutuksen, että käytännön työkokemuksen kautta. Tiimissäsi on kokeneita ja päteviä kollegoita, alansa parhaita. Olette työkavereita, mutta samalla toistenne opettajia ja innoituksen lähteitä. Jos et tiedä jotakin, voit aina kysyä kaverilta.
Työ BMW:llä merkitsee korkeisiin odotuksiin vastaamista, niin ensiluokkaisia elämyksiä odottavien asiakkaiden, kuin työkavereidenkin taholta. Pätevyytesi, iloisuutesi ja ylpeytesi ohella saat virtaa halustasi toimia ja menestyä hyvässä tiimissä.
Uusien ja käytettyjen autojen myynnissä ei ole kovinkaan suurta eroa. Se pieni ero on oikeastaan vain ajassa: myyt autoja, jotka ovat ehtineet muutaman vuoden kohtuulliseen ikään. Muutoin on kyse samasta asiasta: huippuluokan laadusta, teknologiasta ja suorituskyvystä.
Vastaat omista myyntituloksistasi ja viihdyt tavoiteorientoituneessa tiimissä, jossa vaihdetaan näkemyksiä ja kannustetaan työkavereita. Ammattilaisen asenteella ja taidoilla olet valmis tekemään enemmän, jotta voit tarjota asiakkaalle lisäarvoa ja näyttää tien huippuluokan asiakaskokemukseen.
Käytettyjen autojen myyntineuvottelijana perehdyt huolellisesti jokaiseen autoon ja varmistat, että ne ovat täydellisessä kunnossa ennen myyntiin laittamista. Menestyksesi salaisuus on kyky luoda ja ylläpitää asiakassuhteita sekä luoda verkostoja. Yhtä tärkeää on sitoutumisesi aktiiviseen asiakashankintaan ja kykysi löytää uusia asiakkaita markkinoilta.
Kukaan ei toki ole täydellinen, mutta päämekaanikkona sinä olet melkoisella varmuudella lähempänä sitä, kuin työkaverisi.
Vastaat osaamisen ylläpitämisestä tiimissäsi. Tunnistat kehitystarpeet ja jaat aktiivisesti tietoa kaikesta, mikä liittyy laatuun ja BMW:n johtoaseman puolustamiseen. Johdat ammattilaisen varmuudella ja vaivatta monimutkaisia vianetsintää, vianmäärityksiä, huoltoa ja korjaustoimintaa. Huolehdit myös tiimikavereittesi koulutuksesta, valmentamisesta ja työsuorituksesta, joilla yhdessä varmistatte parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Tähän toki kuuluu myös oman osaamisesi kehittäminen. Niinpä osallistut säännöllisesti päämekaanikko- koulutukseen, joka pitää sinut nopean kehityksen vauhdissa ja antaa tietoa, jonka jaat edelleen tiimisi teknikoille ja varmistat, että oppi menee perille.
Aktiivinen yhteydenpitosi Palvelupäällikköön turvaa virheettömät toimitukset tiimissäsi. Vastaat myös BMW:n korkeiden standardien mukaisesti työskentelyolosuhteiden puhtaudesta ja järjestyksestä. Työsi edellyttää hyviä sosiaalisia- ja vuorovaikutustaitoja niin työyhteisössä, kuin asiakkaidenkin kanssa: kun tehtävänäsi on viestiä asiakkaille heidän autojensa huolenpidosta. Työhösi kuuluu jonkin verran hallinnollisia tehtäviä ja toimistotöitä, joissa odotamme sinulta BMW:n ohjeistuksen mukaista takuuprosessien hallintaa.